5% הנחה למזמינים מהאתר!

אתרים וטיולים ללא תשלום

נחל ראש פינה

מרחק מכפר הנופש גדות – 12 ק"מ
מסלול הלוך-ושוב מקסים ומשפחתי ממש בסמוך למושבה. בכל עונה נחל ראש פינה מציע חווית טיול אחרת, בקיץ נעים לשוטט בצל בין הבוסתנים והמעיינות, בסתיו פורחות חלמוניות כרכומים וסתווניות, בחורף הואדי מתמלא בפריחת שקדיות בלבן וורוד, ובאביב כמובן שהכל ירוק ופורח בשלל פריחות. תחילת וסיום המסלול בחניון בית העלמין של ראש פינה. מרחק מכפר הנופש גדות –  12 ק"מ

מצד עתרת והירדן ההררי 

800 שנים הסתתרו מעינינו, תחת מפולות לבנים מרעידות אדמה וקרבות מלחמה, שרידים של חיילים, בנאים, עובדי מטבח, סוסים וחזירים, שלקחו חלק במלחמה בין בולדווין הרביעי, "המלך המצורע" מלך צלבני נוצרי, לגדול המנהיגים המוסלמים, הלא הוא סלאח א-דין. זהו סיפורו המדהים של מצד עתרת – סיפור על דרכים קדומות, מלחמות בין נוצרים ומוסלמים על הארץ, ורעידות אדמה שאינן מבדילות בין אדם לאדם ובין אדם לחיה ולאבן. מהמצד ודרומה מסומן מסלול הליכה נח לאורך החלק ההררי והקניוני של נהר הירדן, רגע לפני שהוא מתחתר ל 200 – מטרים לכנרת.
מרחק מכפר הנופש גדות – 2 ק"מ

הג'ובה הגדולה ויער אודם

תופעת טבע געשית מיוחדת יצרה בור טבעי ענק עשוי קרקע בזלתית בעומק של כ-60 מטרים וקוטר של כ-200 מטרים. הג'ובה הגדולה נמצאת ביער אודם ומזמינה אליה כל מי שמעוניין בתופעות וולקניות מיוחדות וביער קסום לבילוי משפחתי. שביל הליכה סלול ונח מוביל עד לג'ובה, ומי שרוצה, יכול גם להקיף אותה בהליכה נינוחה ביער.

גלגל רפאים , רוג'ם אל-הירי

מקום מיסתורי ונחבא בלב רמת הגולן. מעגל אבנים קדום וענק, שוכן במרכז שטח רחב שמכוסה במאות דולמנים – תאי קבורה מתקופת האבן. במרכזו של המעגל מתנשא גל אבנים בגובה של כשבעה מטרים. ממש כמו מעגלי התבואה המסתוריים שמופיעים בשדות ברחבי העולם, או אתר הstonehenge באנגליה, גם גילגל הרפאים נותר עד היום אפוף מסתורין, ועדיין לא ברור לגמרי מתי נוצר ואיך ומה תפקידו – אתר קבורה, אתר לפולחן אלילים, מצפה אסטרונומי, ויש אפילו כאלה שרואים בו בסיס להתקשרות עם עב"מים.
מרחק 30 ק"מ מכפר הנופש גדות

אין ספק שה-אטרקציה של הגליל העליון היא מים. מים של נחלים שוצפים או רגועים, מים של אגם אחד יחיד ומיוחד – הכנרת, מעיינות קרובים או מרוחקים וניסתרים. רק לבחור עונה או סוג בילוי – ויש לכם חווית מים.

חופי הכנרת

מחוף אמנון הצפוני ביותר לחוף צמח הדרומי, ממזרח וממערב, לאורך כל הכנרת פזורים כ 40 חופי רחצה. בשנים האחרונות, בזכות מתקני ההתפלה, פחתה מאוד שאיבת המים מהכנרת, וכן הוכרזו עשרות חופים שקטים בהם חל איסור על מסיבות והשמעת מוזיקה, והיא מלאה שקטה ונהדרת.

עין תינה

מעיין והרפתקה בטיול אחד! הליכה של 500 מ' מהחניה אל בריכה בצל חורשת אקליפטוס, ממנה עולים במסלול רטוב בתוך פלג מים עד למפל העליון וחוזרים אל בריכת האקליפטוסים במסלול היבש
מרחק מכפר הנופש גדות – 8 ק"מ

עין דבשה

פנינה אמיתית ממש בסמוך לכביש. נחלון ובו מים רדודים בהם הולכים עד לתחנת קמח עתיקה, ממנה תצפית מהממת על כל עמק החולה והרי הגליל. מתאים גם לקטנטנים
מרחק מכפר הנופש גדות – 10 ק"מ

עין אמפי

עין אמפי, שמכונה גם עין אקליפטוס, הוא מקום קסום לטבילה או פיקניק נעים: בריכת מים קרירים ונקיים ששוכנת בין אקליפטוסים, ששומרים על המקום מוצל באופן מלא גם בשיא הקיץ. שמה של הבריכה, שעומק המים בה כ-1.5 מטר, נגזר מהסידור המדורג של האבנים הבנויות בצורת אמפיתיאטרון, כאשר חלק מהמדרגות שקועות במים. בתוך הבריכה שוחים דגיגונים, שיעניקו לכם פדיקור טבעי תוצרת הטבע ברגע שתטבלו את הרגליים במים. הבריכה נמצאת במרחק של כ-5 דקות הליכה ממקום חניית הרכב.
מרחק מכפר הנופש גדות – 10 ק"מ

עינות עדן (סלוקיה)

עיינות עדן הוא פארק של בריכות מים המנקזות את מי המעיינות הזורמים באזור. בפארק יש אפשרות ללכת לאורך בריכות השכשוך, שבקרבתן צל רב של אקליפטוסים ודקלים, ספסלי אבן בזלת ופינות חמד לפיקניק. מסלול נוח, עם הרבה מים ומתאים למשפחות. המקום מושלם לפיקניק והתרעננות.
מרחק מכפר הנופש גדות – 20 ק"מ

עין הדייג

הבריכה של עין הדייג אינה עמוקה מאוד מה שהופך אותה אידיאלית למשפחות עם ילדים, למבוגרים יכולים לשכב בתוך המים ולרענן את כל שטח הגוף. אחד הדברים המייחדים את עין הדייג היא העובדה שתפגשו בו דיירים מעניינים עד מאוד – דגי שפמנון ענקיים השוחים בו להנאתם, באין מפריע לציבור המתרחצים במעיין. במקום גם נראו ע"י מטיילים צבי מים קטנים הרובצים להנאתם על הסלעים האפורים בצידי המעיין. בצידו הפנימי של המעיין המים מאוד צלולים ויש אפשרות ללכת ולהיכנס לכיוון צמחיית הקנה ולהתבודד. כל אזור המעיין מוצל היטב מפני השמש .
מרחק מכפר הנופש גדות – 20 ק"מת

מפל קצרין

במרכז הגולן זורם נחל פחות מוכר מבין נחלי הגולן- נחל קצרין, שאורכו כ-20 ק"מ, ממורדותיו של תל יוסיפון, עד שנשפך אל נחל המשושים. בקצה היישוב נמצא מפל קצרין שגובהו מטרים בודדים, אך הוא נגיש מאד – דבר המאפשר להתרשם ממנו גם בימי סערה בהם לא ניתן לגשת בצורה בטוחה למפלים מרוחקים יותר. המראה של מפל בלב העיר הוא מראה מיוחד שלא פוגשים כל יום. מרחק ההליכה מהרכב אל התצפית על המפל הוא מטרים בודדים והשביל אליו אינו סלול אך מסודר. זרימת המים במפל בתקופת החורף מרשימה במיוחד.

מפל עיט

מפל מרשים הנופל בבת אחת ומתחתר לקניון עמוק, חושף קירות משושים מרהיבים ונגיש לצפייה. באביב פורחים על מצוקי הנחל שיחים צהובים של חלבלוב מגובשש, תורמוסים ונורית אסיה.

מפל סער

נחל סער הוא הגבול הטבעי בין הגולן לחרמון. בערוץ הנחל שני מפלים גבוהים: מפל רסיסים הנמצא כקילומטר ממזרח לגשר הידידות בכביש לכיוון עין קיניה, ומפל סער הנופל מגובה כ-20 מ’ . במקום מסלול מעגלי קצר וקל (כ-30 דקות) יוצא מן החניה וכולל תצפית על המפל וחציית גשר מעל הנחל. חוזרים לחניה במעבר מיוחד להולכי רגל על גבי הגשר שמעל הנחל (אין לצעוד בכביש!)
מומלץ להגיע למפל אחרי גשמים חזקים ולצפות בזרימה המרשימה.