5% הנחה למזמינים מהאתר!

מוזיאונים ומרכזי מבקרים

 

פארק קצרין העתיקה

פארק קצרין הוא פארק ירוק שבו שלובים בוסתנים ירוקים, בתי בזלת קדומים בית כנסת בן 1,600 שנה, בית בד עתיק, גת משוחזרת, וקסם שפזור על כל האתר. הסיור המודרך בפארק נותן חוויה אמיתית וממשית של החיים של האנשים. כמוני וכמוך. מהדברים הכי קטנים כמו הכיסא, המיטה, המשחקים של הילדים והבית ועד סכסוכי השכנים, קשיי הפרנסה, הקולינריה, הקדושה, וסיפורי המשפחה.
קצרין
04-6964664 , 053-7243601

 

מוזיאון עתיקות הגולן

עם תום הקרבות של מלחמת ששת הימים החלו לחקור מחדש את חבל הארץ המופלא של רמת הגולן. בין בתי בזלת ומתחת לאדמה הסתתרו ממצאים מרהיבים בני אלפי שנים שאסופים עבורכם במוזיאון לסיפור אחד. חדש אבל עתיק, סיפור של הרוח בבזלת.
04-6964664 , 053-7243601

 

בית השומר

סיפורם של נשות ואנשי אירגון ההגנה הראשון שעסקו בשמירה, הגנה, והתיישבות יהודית בארץ ישראל.
כפר גלעדי
04-694-1565

 

חצר תל- חי 

למרגלות הרי הגליל העליון, בראש גבעה המשקיפה על נופיו המרהיבים של עמק החולה, שוכנת חצר תל-חי
שהייתה לערך ולמושג המאיר את נתיבות חיינו עד היום.
סיפור המקום מסופר בגוף ראשון, בהצגת דמויות החלוצים, את הקשיים ואת סיפור הקרב המפורסם של יוסף טרומפלדור וחבריו ב- י"א באדר.
מכללת תל חי קמפוס מערבי
04-695-1333

 

מוזיאון הרעות

המוזיאון הראשון בישראל בו מיושמת טכנולוגיה חדשנית שנקראת מציאות רבודה.המוזיאון מנציח את נופלי קרבות נבי-יושע במלחמת העצמאות ובמרכזו עומד נושא הרֵעות. על אחד מהנופלים, דוד צרקסקי ז"ל, כתב חיים חפר, את השיר הידוע, "דודו". את הקרב על "נבי יושע – מצודת כח" ניתן לראות בטכנולוגית מציאות רבודה.
צומת ישע
04-6432810

מוזיאון האדם הקדמון – מעין ברוך

מוזיאון קטו ומרשים ביותר השוכן במבנה ייחודי המדמה מערה ובו אוסף עשיר וייחודי של ממצאים ארכיאולוגיים לפני כמעט מיליון שנה ועד לסיומה של הפרהיסטוריה – כלי עבודה, נשקים, כלי פולחן, שלדים וגולגולות.
קיבוץ מעין ברוך
04-6954628

 

אחוזת דוברובין

אחוזת דוברובין היא יותר ממוזיאון, זה לבוא הביתה להיכנס ולחוות את מגע ההיסטוריה. ילדים ומבוגרים כאחד יכולים לחוש, לגעת, להתחפש ברוח התקופה ולצייר, להעלות מים, לטחון חיטה ועוד. האחוזה היא חצר איכרים משוחזרת בלב מטעי המושבה יסוד המעלה, שנוסדה על ידי קבוצת של 24 משפחות ממזריץ' פולין. קורותיה של המושבה הן סיפור על מאבק באתני הטבע ועל אהבה ללא קץ לארץ ישראל, התמודדות עם קשיים והדרך להגשמת חלום יישוב הארץ; זהו סיפור הספוג בדם, יזע ודמעות, אך הוא גם סיפור של הגשמת החזון למציאות.
יסוד המעלה
04-6937371

 

בית מר

בית מר כולל תצוגה ומיצג אורקולי על חייו ופועלו של פרופסור גדעון מר חוקר המלריה ומעמודי התווך של ההתיישבות בעמק החולה למיגור המלאריה. במקום נחשפים לסיפור חייו, מגדוד נהגי הפרדות, הצבא הבריטי, ניהול התחנה לחקר המלריה בראש פנה, ועד למשרד הבריאות של מדינת ישראל.
ראש פינה
04-6936913

 

בית יגאל אלון

אנו מזמינים אתכם לביקור משפחתי של היסטוריה מרתקת על שפת הכנרת בנוף עוצר נשימה! המבנה המרשים והמזמין מאפשר לערוך מסע בזמן: יחד עם המדריך תסיירו בין מוצגים מימי הבית השני, המשנה והתלמוד עד לימים שלפני הקמת המדינה והיכרות עם דמותו מעוררת ההשראה של יגאל אלון בליווי סיפורים מרתקים.
גינוסר
04-6727700

 

מוזיאון בית אוסישקין – קיבוץ דן

בלב הטבע והנוף שוכן לו מבנה יפהפה של המוזיאון לטבע. מסביבו אוצרות טבע ישראליים: עמק החולה, הר החרמון והגולן, פלג של נחל דן זורם בחצר, ובתוך הבניין תמצאו פעילויות, תצוגות ותערוכות – דיורמות של בעלי החיים שחיים בעמק החולה, וממצאים ארכיאולוגים מהחשובים שהתגלו בישראל שנחפרו בתל דן, עירם המיקראית של שבט דן.
קיבוץ דן
04-6941704