5% הנחה למזמינים מהאתר!

טיולים ברכבי שטח

טרקטורוני היער והגולן

טיולים מודרכים ברמות קושי שונות תוך שמירה על כללי הבטיחות וברכבי שטח חדשים ומתוחזקים היטב.
טיולים לאור הירח, מסלולים רומנטיים , טרקטורנים לילדים , טיולי באגי מאתגרים וחוויית אקסטרים, טיולי ריינג'ר מלהיבים ומלאי אדרנלין
054-7744700

טרקטורוני דישון

טרקטורוני דישון היא החברה הוותיקה והמובילה במדינת ישראל בהדרכת טיולי טרקטורונים, טיולי ריינג'ר, טיולי תום קאר וטיולי רייזרים (RZR).כיום זהו האתר המוטורי הגדול ביותר במדינה הפועל מזה כ – 18 שנים. במהלך עונות השנה, טרקטורוני דישון מציעים מגוון נכבד של מסלולים באזור הרי נפתלי, בקעת קדש, נחל דישון ונהר הירדן והם כוללים מסלולי חורף מאתגרים, בוציים ורטובים, או טיולי קיץ המגיעים למקומות שרק אנשי האזור מכירים כגון אגמים נסתרים, מעיינות ונהרות קדומים.
04-6997758

חצבני – טיולי ג'יפים

אלמוג חצבני, בן קיבוץ חולתה, גדל בנופיו של עמק החולה ושם הקים את ביתו , מורה דרך מוסמך במקצועו , בעל תואר בגאוגרפיה ותיירות, איש שטח בנפשו ואוהב טבע מושבע. חצבני טיולי טבע לוקחת אתכם לטיולי ג'יפים איכותיים במגוון מסלולים מרתקים בצפון, המעניקים חווית שטח מוטורית לכל משתתף בין מטעי פרי, סבכי קנה, שדות כותנה וחורשות איקליפטוסים חציית פלגי נחלים, טיולים ברמה"ג על מצע הבזלת, היכרות עם מוצבים סורים נטושים, ביקור במפלים ותצפיות נוף על עמק החולה המשתרע מתחת. טיולים בזריחה / בשקיעה ועד לספארי לילה בעקבות חיות הבר. במהלך הטיול נפנק אתכם בתה צמחים חם בחורף ובאבטיח צונן בקיץ.
077-2050477 , 052-4248248, 054-7770233

החיים הטובים עם רועי לשם – טיולי ג'יפים

טיולי הג'יפים עם "החיים הטובים" הם טיולים אתגריים המתאימים לכל מזג אוויר ולכל אירוע. מדריכי החברה המנוסים ייקחו אתכם למסלולים מרתקים במאגרי מים, בריכות, נחלים ומפלים.טיול יכול לארוך כמה שעות ועד כמה ימים. אתם רק צריכים לבוא עם חיוך. בנוסף, יש גם את האפשרות לטיולי ספארי ליליים בעקבות חיות הבר. מוזמנים לעשות חיים טובים עם רועי לשם
054-220-5582

נגה ויואב עוזיאל – טיולי ג'יפים

יואב עוזיאל, מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות וג'יפאי ותיק החי ונושם את סיפורי הארץ, מצליח לסחוף אחריו את מטייליו, לעורר בהם עניין וסקרנות ולסיים כל טיול עם חיוך וטעם של עוד. יואב בעל ידע רחב בהיסטוריה של ארץ-ישראל, גיאוגרפיה, ארכיאולוגיה, טבע – החי והצומח, מורשת קרב מתקופת התנ"ך ועד ימינו, קברי צדיקים ובתי כנסת עתיקים, אתרים נוצריים, שבילי הארץ ופינות חמד בארץ. יואב ונגה עוזיאל מציעים מגוון רחב של מסלולים קצרים או ארוכים לפי הצורך, טיולי זריחה ושקיעה, טיולים רומנטיים וטיולים מותאמים למשפחות.
052-3180022, 050-5363546