5% הנחה למזמינים מהאתר!

אתרים רומנטיים באזור גדות

אזור הצפון ניחן בנופים מרהיבים, טבע ירוק ויפיפה ותצפיות מרהיבות. בין כל האטרקציות והפעילויות השונות באזור תוכלו למצוא מגוון אתרים רומנטיים לארוחה מפנקת, קפה מול השקיעה או סתם דייט בטבע. לפניכם המלצות לכמה אתרים שנמצאים באזור גדות ששווה לבקר בהם עם בן הזוג שלכם, ולהרגיש את הרומנטיקה שבאוויר.

מצפה אופיר

נקודת תצפית מדהימה שממוקמת כ-500 מטרים מעל פני הים, בה נפגשים ההרים והמים. בנקודה זו ניתן לראות את הרי החרמון, הרי לבנון, את הכינרת, הגליל והעמקים שבאזור הגליל העליון. זוהי נקודת מושלמת לעצירה לקפה אל מול השקיעה ואין ספק שבילוי במקום יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת.

שמורת הבניאס

היא אתר קסום, המציע טיול רגלי של כשעה וחצי. המסלול עובר לאורך החלק הרגוע והנעים של נחל הבניאס. ניתן לצעוד בתוך המים הקרירים, ואם תעדיפו שלא להירטב ניתן ללכת גם על גדות הנחל. במהלך המסלול תעברו בשבילים עם צמחייה סבוכה, תחת עצים מצלים ותהנו מהמראה המרהיב של המפל הגועש. במהלך הטיול תוכלו לעצור לפיקניק בחיק הטבע ולהנות מהאווירה המשגעת באזור.

בנחל ומפל סער

דייט חלומי נוסף הוא טיול בנחל ומפל סער. המסלול שופע במים זורמים (בעיקר לאחר גשמים), ותוכלו להתרשם משלל צמחייה, נופים ירוקים ומפל גועש. ניתן לעצור בכל נקודה שתבחרו במהלך המסלול ולשבת בחיק הטבע עם בקבוק או בירות.

סדנת בישול זוגית

אם אתם מחפשים דייט שובר שגרה, אז בית הספר לבישול של השף ארז קומורובסקי מציע סדנת בישול זוגית בביתו המרהיב של השף הממוקם בישוב מתת. הבית של ארז קומורובסקי שופע בגינות ירק וצמחי תבלין, עם נוף אל עבר הגליל. בתחילת הסדנא תלקטו צמחים ותקטפו ירקות מהגינה האורגנית שבבית. לאחר מכן תקבלו הסברים ותבשלו בעצמכם ארוחה גלילית משובחת.

מסעדות רומנטיות

כמובן שאם אתם פחות טיפוסים של טבע, תוכלו למצוא באזור מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה מושלמים עם אווירה קסומה. אחת המסעדת הרומנטיות המומלצות באזור היא "מושבוצ". המסעדה נמצאת ביישוב רמות ונחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ. עוד מסעדה מומלצת היא מסעדת השף רוז' של רועי דורי. המסעדה, הממוקמת במלון הבוטיק פרא ברמת הגולן, מגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב אשר מבוססות על חומרי גלם מקומיים כמו דגים מנהר הירדן ובקר מרמת הגולן. בנוסף, במקום נערכות סדנאות יין וישנו תפריט יינות מגוון. לחייכם!